TIRED AS HELL

Kunde bokstavligen inte få en blund i natt, varken jag eller mallan. Vi var pigga som jag vette fan. Så vi beslöt oss för att dygna. Satte på en film och åt glass, så där mysigt sista dagen på lovet. Men dessvärre medgav det problem. Har varit seg som en snigel hele dagen. Satt och drömde om min säng i skolan, hur sjukt är inte det på en skala. Ärligt talat så somnade vi tillslut halv 5 om jag minns rätt. Vaknade åter halv 7, ynka två timmar sömn. Inte okej. Men jag klagade inte minsann, köpte mig en kaffe omedelbart, som i sin tur åkte ner i ett svep. Stunden blev bättre i alla fall. Skolan slutade strax över två. Traskade mig ner mot staden och köpte mig ett örhänge. Träffade sedan mallan, mandie och markus. Vi drack kaffe och endast jag slukade i mig en kladdkaka på pims. Mums" åkte sedan hem till mallans place med max där vi spelade buzz. Riktigt sköj, även fast kassa jag förlorade underlägset. Men jag klagar inte. Nu ska jag sova, en ny dag väntar.



Later/
MARK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0