SELLING STUFF MAY BE A GOOD IDEA

När garderoben fylls på i jämna mellanrum, blir det automatiskt att vissa plagg glöms av för att jag har nya att använda. Jag ger er nu chansen att köpa dessa riktigt snygga plagg som endast är använda ett fåtal gånger.
Jacka- H&M
Köptes för ett tag sedan på H&M, något förstor men annars felfri. Storleken är 46, översätts som en small, men jag kan tippa på att det är en stor small
Tröja- H&M
En tröja som jag köpte i somras då fashion against aids släpptes, även denna lite stor. Storleken är en oversize medium. Bra skick för övrigt
Byxor- Acne
Införskaffades för ett halv år sedan om jag inte minns fel. Storleken är 29/32.
Felfria, endast använda ett par gånger
Byxor- Acne
Införskaffades samma tillfälle som de Acnebyxorna ovan. Storlek 29/32
Felfria!
Chinos- H&M
Använda, men bra skick. Finns små slitningar på vardera knä. Storleken är 30
Chinos- H&M
Knappt använda, väldigt snygga lite vidare men inget extremt. Storlek 30
Skor- Nilson
Endast använda några gånger. Storlek 42, lite stort för mig.
Passa nu på att fynda, bra grejer till ett dugligt pris. kommentera, eller maila mig om ni är intresserade.
Later/
MARK

Kommentarer
Postat av: Julia

Är intresserad av de första Ance jeansen, men vet dock inte om jag kan ha dom, inte helt säker (är ju lite trocker vettu xP)

2010-12-06 @ 16:40:38
URL: http://juliahedmans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0