WONDERFUL

Min helg har varit fantastiskt bra. Började med att jag fick håret kortare innan jag hoppade på tåget med destination Göteborg, där jag skulle tillbringa de två kommande dagarna hos min kära syster. När jag kom dit efter tåg och spårvagn fick jag riktig god mat serverad. Efter disskutioner om vilken film vi skulle se blev det slutligen ''en galen natt'' som jag skulle kunna se 1000 gånger om. Helt klart sevärd! Jag kunde ej nöja mig men film så jag satte på kanal 9 där det visades en annan. En väldigt intressant en, en som får en att inse hur bra man har de. Minns ej namnet men bra var den i alla fall. Men blev så jävla förbannad då det blev raklam jämt och ständigt, samma reklam också så sjukt onödigt. Så istället för att kolla klart bäddade jag ner mig och slöt ögonlocken. Vi vaknade upp, Åt frukost, där en riktigt god smoothie var inkluderad. Vi gjorde oss klara för att sedan strosa runt bland butikerna. Det var planderat att jag skulle möta upp Mallan och gänget men klockan den var så mycket eftersom nötterna tagit ett så pass sent tåg. vi var oense om vart vi skulle, så vi gick skilda vägar. Jag fann mig ett par nya skor tack vare mitt beslut. Jag mötte upp min syster på espresso house där vi åt världens godaste bagel med creamcheese och kladdkaka. Satte sig fint i magen. Jag glömde nämna att jag även köpte mig ett par nya byxor. Klockan blev tillslut åkdags, så jag hoppade på en spårvagn. Åkte desvärre förlångt och hamnade jag vet inte vart! långt ifrån centralen. Fick ärligt talat panik. Men tack vare min systers hjälp hamnade jag på rätt tillslut. Fick spurta den sista biten. Satte mig till ro på tåget efter en liten incident. Väl hemma väntades en kväll av party. Riktigt kul må jag säga. Det orginella,  umgänge, prat och dans. Så såg min helg ut, händelserik kanske.

Later/
MARK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0