LITE LITE SENT KANSKE....

Oj då, bilder ifrån nyår, lite sent kanske. Men jag är seg av mig, jag fördröjer saker ständigt men jag är på förbättringsvägen. Ialla fall en del bilder ifrån min helt galna nyårsafton. Hade så sjukt kul. vi samlades ett gäng hos robin, Vi firade och hade de trevligt tills klockan närmade sig tolv. Vi tog nästa buss, en livad resa. Inte en tyst minut utan allas förhöjda röster och sjungande. Men de var trevligt tills chauffören varnade oss, ett ljud till och vi skulle får hoppa av vid nästa hållplats. Inte ville vi gå till stan när regn öste ner, dessutom vore de lite surt att missa tolvslaget på stan, där man inväntade de nya året spänt. Där man drack sin champagne när man hörde alla jubla. Men vi missade inte allt detta som tur va. Jag sprang runt och jublade, kanske till och med dansade. Alla kompisar man träffade, finns inte ord som beskriver allt de här. Mina fötter började efter allt skuttande frysa, och jag promenerade mig åt lisa, ramlade dessvärre några gånger. Tillslut fann jag mig till rätta, underbaraste lisa värmde mina isbitar till fötter, det var skönt. Jag drack champagne och hade de gött. Blev kanske lite för mycket men jag klarade mig. Lätt värt en oskön, illamående dagenefter.







Later/
MARK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0