HELG

Gött med lite ledighet. vi avstår ifrån att samla krafterna för ännu en skolvecka. Att vara ledig och bara njuta slår allt! I fredags gick vi en runda på stan med mandie. vi fyndande ett par byxor båda två, båda till ett sjukt bra pris. Vi lagade tacos hemma hos mallan vi tre + mallans moder. satt fint i magen de. Vi satte oss på bussen med destination marks place. Där vi fjantade runt, spelade guitar hero, åt godis och bara umgicks hela kvällen + natta. Dagen där på drog mandie hem så vi ersatte fisen med malin. Det blev en fika på pims vi alla tre. Med fulla koppar satt vi och pratade det som var uktuellt. Lysekil tex, dit ska vi åka när lovet hittar hit, taggade som fan! När det blev sent fick jag jobba och slita i ett par timmar. Men sådant som måste göras då och då för att inte vara broke. Även fast jag  trött och skulle inte tacka nej till sömn i några timmar begav jag mig till Lovisa där det partades. Jag var ju inte så speciellt klyftig då, missade bussen så fick vandra en jävla bit för att tillslut komma fram. Det tog sin lilla tid men jag klagade inte, kvällen var grym med dans och umgänge. Malin och jag skiljdes innan kvällens höjdpunkt, Hon drog till Tidaholm för att träffa Marcus och de andra. Där nalkades det också partey, så lustigt men hon hade lika kul som jag hade. Här näst väntas en fika på pims ha de gott!

Later/
MARK&MALLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0