GOD MORGON SOLSTRÅLAR

Hehe kan inte sluta skratta, vaknade av att jag garvade, smått opassande kanske. Igår kväll bestämde jag och lisa att dra på fest. Vi visste inte vad vi skulle göra, och en fest kändes som en kul grej. Vi packade våra saker och vandrade i kylan. Vi kom fram, lite sent kanske. Allt folk började röra på sig för att dra vidare. Vi gjorde de samma och kom till annan polare. Fullt med galna människor dansandes till musiken i en källare, kan det bli bättre. Jag hakade på gänget och svängde lite. De var kul. Mina krafter tog slut efter ett tag så jag satte mig till ro för att tjöta lite. Några timmar senare och en rejält dragen mark. Jag hade roligt okej....men kanske för kul. Avslöjar lite för er då. Sprang runt som en vilde, kastade snöbollar på rutor, busigt ja. Attackerade mina vänner med en gren, vad tänkte jag med, someone could been killed. Jag kanske ska byta ut alkoholen mot en cola, de vore något va. Ne men nu ska jag bege mig till aa mötet som jag sett fram emot, wish me luck babes. sköjja! Snarare bege mig mot badrummet som ligger 6 mil härifrån. 



Later/
MArk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0