NICEBICE

Är helt slut, känner för att bädda ner mig, är trots allt en ny skoldag i morgon som är så spännande...troligtvis inte. Min helg har har inte varit skilt sig ifrån de andra helgerna, de orginella. Ta det lugnt umgås med kompisar and so on. Som tur var hade vi lång helg, hur gött som helst. I gårkväll var jag och röjde ända borta i varola som ligger en bit ut ifrån skövde, mer detaljerat, en skog typ där det hölls en lokalfest. Det var kul i sin helthet, bara det droppade in mer och mer folk med tiden som gick. Vi åkte hem eftersom vi var trötta. Vill även påpeka att jag glämde mina fingrar i dörrspringan inte långt innan vi drog hem, Det gjorde så fruktansvärt ont...tro mig ni klämmafingrar människor...ni vet hur de känns. Som tur är är den känslan borta idag. Har i alla fall haft energi till att ta en fika och hänga med några polers. NuSomnar jag strax kanske läge för att sova några timmar!?

Later/
MARK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0