SVAR PÅ TAL

postat av: tacksam för svar:)
kan du inte tipsa om dina favorit second hand butiker?:) ex, vart har du köpt dessa kläder?:)
Tack för att du frågar. Det varierar faktiskt. Den senaste tiden har det blivit utspridda butiker i Göteborg, såsom Beyond retro, ragtime, pop, prickig katt, samt myrorna. Allihop är riktigt bra med sitt sortiment. Om ni är ute efter att fynda ska ni bege dig till myrorna. Väldigt mycket att välja bland, till bra priser. Beyond retro är galet bra de med, men en aning dyrare. De alla finns lätt tillgängliga, absolut inte svårt att ta sig till, hör med någon bara, så hänvisar den er dit. Jag kan och tala om för er att här i Skövde har vi gengåvan som jag verkligen uppskattar,  även fast kylan förhindrar mig, åker jag dit i alla fall. Unika varor erbjuds som som ni kan ta del av. Ni som bor i skövde området, åk dit vetja. Samma gäller café loppis. En riktigt bra butik med allt från möbler, gamla vinyler, serietidningar och inte minst kläder. Ni lär inte bli missnöjda. Riktigt trevlig personal de med. Att traska sig dit vore inte fel. Hoppas ni fick svar på er fråga.
Later/
MARK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0