SOMETHING NEW TO WEAR

Dagen har bestått av gott och blandat, Drog en sväng till stan med mallan och mandie för att äntligen byta min kofta. Det tog sin lilla tid, har trots allt beslutsångest. Efter mitt velande satte vi oss på bussen med destination maxi, eller Elins Esplanad. Kollade runt lite, fann ett par snygga mockaskor som fick följa med mig hem. Kär vid första ögonkastet kan jag säga. Vi blev fikasugna, så vi traskade ner och tog bussen, men den här gången mot pims. DEt blev fyllda koppar kaffe för min och mallans del, mandie den mesen tog en cola. Men men alla gillar olika right. Nu sitter jag här med musiken tillhands, Marvin Gaye dvs. Maten väntar, puss!




Later/
MARK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0