SHORELINE

hejjj! dålig uppdatering för min del. de är bra att mark har lite mer tid än ja att lägga ner på bloggen så ni får något att kika på.
besöket på sjukhuset i halmstad gick förresten bra och troligtvis kommer jag inte behöva ta mig ner dit igen för ytterligare ett återbesök. det hela gick väldigt fort så att hinna med ullared en sväng var inga bekymmer alls. vilket var väldigt gött för nu är förrådet med hårspray osv påfyllt igen och jag hittade även lite annat smått och gott. bland annat skjortan och byxorna från dagens.
nu ska jag hoppa ner i duschen och sedan laga till något smarrigt. är hungrig så de skriker om de!
/lev gott
mallan

Kommentarer
Postat av: fashionformonkeys

jajemänsan det var jag, haha jobbigt som tusan. tack som fasen. är du duktig på bloggdesign?

2010-11-18 @ 20:59:25
URL: http://fashionformonkeys.blogg.se/
Postat av: Cissi

tack sötnos! :)

2010-11-18 @ 21:16:06
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0