SOME NEW STUFF

Jag älskar vintage kläder, ja second hand. Kläder som återvinns, hur smart är inte de liksom. Känslan av att gå in i en butik fylld med varor som de flesta inte har, Ni hör ju hur det låter, lööve it. Förra helgen drog jag och mallan till Göteborg där kläder inhandlades förstås. Det blev en del, men med tanke på priset så var det värt varenda krona ska jag säga er. Även fast man har jobb har man inte ekonomi till att handla exklusivare kläder, nej då. Även fast jag skulle vara miljonär skulle jag ändå fynda specifika plagg på små mysiga secondhand butiker, det kan jag garantera er!
Later/
MARK

Kommentarer
Postat av: tacksam för svar:)

kan du inte tipsa om dina favorit secondhand butiker?:) ex, vart har du köpt dessa kläder?:)

2010-12-23 @ 18:07:20
Postat av: sofia

Hej! Skulle man inte kunna få se hur du tänker matcha plaggen. Även kul om man får se hur det ser ut på :)

2010-12-26 @ 10:46:07
URL: http://louiseochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0