SNÖ, KALLT MEN LOV

Ja ni är det någon mer än jag som inte uppskattar den förbannade kylan? svaret lyder ett ja! right? kylan tar kål på en ärligt talat, ge mig sommar sol samt bad, några festivaler och bara känslan av sommar. Fy vad underbart det skulle vara! snön den pryder marken så vackert, men måste den finnas i större mängder, det räcker med några decimeter, inte en halv meter om inte mer. Fuck this shit. Men yra runt tänkandes på sommaren som anländer om mer en ett HALVÅR så kommer man ingenstans vad jag märkt. Får istället välkomna jullovet, då jag ska njuta till max och bara umgås med vänner och bara fokusera på annat, och stänga ute allt som rör skolan. Snart sitter jag skrikandes i en pulka nedför en självmordsbacke, gu så kul. Hoppas jag överlever, bra start på jullovet. förvänta er inget annat än att jag överlever, puss på er!
Later/
MARK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0